- забезпечення різнобічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб;
- формування у дитини дошкільного віку моральних норм, набуття нею життєвого соціального досвіду;
- реалізацією завдань дошкільної освіти:
- збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини;
- виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної мови, національних цінностей українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля;
- формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду;
- виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;
- здійснення соціально-педагогічного патронату сім’ї.
Керуючись законодавчо-нормативними документами та враховуючи освітні завдання дошкільного навчального закладу, педагогічний колектив визначив такі пріоритетні завдання на наступний навчальний рік:
1.Забезпечувати відповідність рівня дошкільної освіти вимогам Базового компонента дошкільної освіти; створювати розвивальний життєвий простір, найсприятливіший для гармонійного і різнобічного розвитку, системного виховання і навчання дітей в дошкільний період».
2. Визначити пріоритетними змістовими напрямами та завданнями освітньої роботи на 2020/2021 навчальний рік:
-Розширити впровадження передових педагогічних ідей, розробок, новітніх технологій, що сприяють ефективному розвитку пізнавальних здібностей малюків в різних видах дитячої діяльності;
-Спрямувати роботу колективу на актуалізацію завдань з охорони життя і збереження здоровя дошкільників шляхом створення сучасного розвивального середовища та формування ціннісного ставлення до свого здоров!я .
- Формування духовності,національної свідомості вихованців шляхом налагодження взаємодії у тріаді «педагоги – діти – родини» з метою оновлення стратегії і тактики взаємодії педагогів з батьками.
Директор: Пайтра Г.Г
Заступник директора з навчально- виховної роботи дошкільного закладу:Кушка Ю.В
Вчитель-логопед :Струс Г.Я.
Вихователі: Макар Н.В.
Думич М.М.
Ребуха Н.М.
Керівник музичний :
Антош Н.Д.
Призначення дошкільного навчального закладу: створення комфортних, оптимальних умов для системного, комплексного неперервного розвитку, виховання і навчання дітей в дошкільний період.
Дошкільна освіта в закладі регламентується законодавчо-нормативними документами, що визначають мету, завдання, зміст дошкільної освіти і регулюють діяльність дошкільного навчального закладу, зокрема:
- Конституція України
- Закон України «Про освіту»
- Закон України «Про дошкільну освіту»
- Закон України «Про мову»
- Закон України «Про охорону праці»
- Закон України «Про дорожній рух»
- Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»
- Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті
- Положення про дошкільний навчальний заклад
- Положення про батьківський комітет (раду) дошкільного навчального закладу
- Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція)
- Концепція виховання дітей та молоді в національній системі освіти
- Концепція громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності
- Концепція «Сім’я і родинне виховання»
- Конвенція про права дитини.
- Декларація прав дитини.
Акти кабінету міністрів:
- від 14 червня 2002 р. N 826 «Про затвердження Порядку медичного обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі»
- від 12 березня 2003 р. N 305 «Про затвердження Положення про дошкільний навчальний заклад»
Накази Міністерства освіти і науки України:
- від 06.10.2010 N 930 «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників»
- від 26 квітня 2011 року № 398 «Про затвердження Примірного положення про батьківські комітети (раду) дошкільного навчального закладу»
- від 30 червня 2011 року № 714 «Про затвердження Примірного положення про консультативний центр для батьків або осіб, які їх замінюють і дітей,які виховуються в умовах сім’ї»
- від 22.05. 2012 р. № 615 «Про затвердження Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція)»
- від 21.05. 2012 р. № 604 «Про навчальну програму розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»«
- від 30.01.15 року № 67 «Про затвердження Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів»
- від 16 квітня 2018 року № 372 «Про затвердження Примірного положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти»
Листи Міністерства освіти і науки України:
- Лист Міністерства № 1/9-455 від 03.07.09 «Планування роботи в дошкільних навчальних закладах»
- Лист Міністерства № 1/9-666 від 27.09.10 «Про організацію роботи з дітьми п'ятирічного віку»
- Лист Міністерства № 1/9-577 від 29.07.11 «Про організацію короткотривалого перебування дітей у дошкільних навчальних закладах»
- Лист Міністерства № 1/9-839 від 16.11.12 «Щодо прийому дітей до дошкільних навчальних закладів»
- Лист Міністерства № 1/9-74 від 05.02.13 «Зупинити насилля над дітьми – справа нашої професійної гідності»
- Лист Міністерства № 1/9-152 від 28.02.13 «Про розроблення програм для дошкільної освіти»
- Лист МОН України від 20.04.2015 року №466 «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності»
- постанова від 20 серпня 2014 року «Про затвердження Порядку надання статусу учасника бойових дій особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення»
- Лист Міністерства освіти і науки України № 1/9-169 від 02.04.15 року «Про порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»
- Лист Міністерства освіти і науки України від 12.10.15р. №1/9-487 «Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»
- Лист Міністерства освіти і науки України № 1/9-535 від 06.11.15 року «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі»
- Санітарний регламент для дошкільних навчальних закладів
- Лист МОН від 25.07.2016 № 1/9-396 “Про організацію національно-патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах»
- Лист МОН України від 02.09.2016 1/9-454»Щодо організації роботи з музичного виховання дітей у дошкільних навчальних закладах»
- Лист МОН України від 02.09.2016 № 1/9-456» Щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах»
- Лист МОН від 20.10.2016 р. № 1/9-561 «Щодо організації роботи дошкільних навчальних закладів по ознайомленню дітей із народними традиціями, святами та обрядами»
- Лист МОН від 10.06.2019 № 1/9-365 «Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році»
- Лист МОН України від 02.07.2019 № 1/9-419 «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році»